*where Lolita is the diminutive form of Lola, itself a diminutive form of Dolores. Dolores = suffering.

Sunday 21 February 2010

Μέτωπο

Που πόθεν εξεφυτρώσαν τούτοι τζιαι κάμνουν abuse το φεϊσμπουκ μου κάθε τρείς τζιαι λλίο με τα πιο απαίσια 'posters' που είδα ποττέ μου τζιαι τα πιο ηλίθια κόμμεντς που κάτω που τα posters που δείχνουν τον πιο απίστευτο φανατισμό (σσειρότεροι που τους ΕΔΟΝίτες στες συναυλιές του Βασίλη) τζιαι στην τελική δείχνουν τον νού τους τον πολλίν;

Καλάν κοπέλλια. Νάμπου θέλετε άμαν ΔΕΝ θέλετε διζωνική δικοινωτική ομοσπονδοία; Νάμπου θέλετε άμαν εν χιέλετε με τον Αναστασιάδη με τον Χριστόφκια; Χιέλετε τον Συλλούρη; Γιατί αν ναι πάω να φκάλω τάντερα μου πρώτα τζιαι μετά ξαναμιλούμε.

Άμαν ΕΝ θέλετε διζωνική δικοινοτική, πέτε μου χιέλετε να πιάμε ούλλην την Κύπρο μας πίσω όπως ήταν πριν το 74? Τζιαι πλις πέτε μου ΙΝΤΑΛΩΣ;;; Έννα πάτε εσείς τα κοπελλουρούθκια να πείσετε την Τουρκίαν, την Αμερική, την Αγγλία κτλ κτλ κτλ να θκιώξουν ούλλους τζίνους που έν θέλετε τζιαι να μείνουμεν μόνοι μας, εμείς οι ΕΛΛΗΝΕΣ - ideally να κάμουμεν τζιαι ένωση με την Ελλάδα; Καλάν, μα ΠΟΥ ΖΙΕΙΤΕ;

Κάποια πράματα εν τετελεσμένα γεγονότα. Πολλοί τζιαι διάφοροι εκάμαν ΠΟΛΛΕΣ τζιαι διάφορες μαλακίες τζιαι τωρά είμαστεν εμείς δαμέ τζιαι πρέπει να συνάξουμεν τα κομμάθκια. Το να μας λαλείτε ναμπου ΕΝ θέλετε τζιαι να μεν έσσιετε κάτι στερεό για εναλλακτική έν μας βοηθά κοπέλλια. Τζιαι εσσιέστηκα αν η 'εννατη θέση εν μπλέ' η ουατέβερ εν το σύνθημα σας επειδή μακάρι να μεν ήταν ποττέ.

No comments:

Post a Comment